По поводу патриотического воспитания:
...
В школі ж дітей намагаються переконати, що їхні діди та прадіди не так жили, не так працювали і воювали не з тим ворогом. Такі собі „нелюди”. „В пам’яті вчителів С.Ш. №200 м. Києва залишився факт вандалізму з боку відомого „демократа” Івана Зайця, котрий у їх присутності власноручно зривав стенди, присвячені подвигу синів – киян у роки війни і розтоптував їх ногами”. (Г.Ясєв „Патріотизм має конкретні виміри”, К., 2002 р.). Автор цього матеріалу став свідком такого ж акту вандалізму вчиненим вчителем С.Ш. №3 м. Яготина, що на Київщині Кулинич В.В., який в угоду представника президента Стрільмо В. Заставив учнів 10-го класу познімати плакати історичних знімків про встановлення Прапора Перемоги над Рейхстагом.
Таке перекручування пам’яті дало свої жахливі наслідки: воля до творчості і творення заглушені. Діти перестали поважати вчителя, втрачаються життєві орієнтири, зросла підліткова та молодіжна злочинність.
Зміст патріотизму визначається духовним і моральним кліматом суспільства, традиціями, колективним досвідом попередніх поколінь.
...
http://www.fond-dobrobut.org.ua/patriot.html